1. Presentation
Vad vi har möjlighet att göra, och vilka förkunskaper vi har.
2. Information:
En gemensam att-göra-lista finns på:
http://code.google.com/p/thshemsida/
Den är offentlig, vilket är både bra och dåligt. Det går inte att göra något åt det för tillfället, om man inte startar upp en egen lista, det tar lite tid i sin tur.
Det finns en blogg också, den är länkad från hemsidan. http://thshemsida.blogspot.com/
Tanken var att man ska dokumentera vad man gör kontinuerligt på den. Vad tycker ni om det?
3. Internmaillista
Kan alla tänka sig att gå med på en maillista där man samordna sig en smula?
4. Prioriteringar
Vi går igenom listan som den ser ut idag:
ID | Type | Status | Priority | Summary + Labels |
Doodla när folk har möjlighet att ha arbetskväll internkommunikation | ||||
Beslut och få igång internmaillista - Yahoo eller google? internkommunikaton | ||||
Status konsult: Deras prio ett är att fixa kalendern.
5. Stora frågor
Hur ska vi få in mer information på hemsidan? Är inlänkade pdf:er (som Telia) ett bra alternativ?
Hur ska vi kunna göra bästa servicen? Vilka går in på sidan? Går det att dela upp innehållet tydligare?
Hur ska vi arbeta nästa år?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar